נדל״ן ועסקאות מקרקעין

משרד עו"ד ריגר בריל הינו בעל ניסיון רב בעסקאות מכר, לרבות קנייה ומכירה של דירות מגורים, בתים פרטיים, וילות, פנטהאוזים, מגרשים, חנויות, קרקעות חקלאיות, הסכמי שכירות, ייצוג דיירים בפרויקטים של תמ"א 38 ופינוי בינוי, מיסוי מקרקעין ורישומים בלשכת רישום המקרקעין (טאבו), רשות מקרקעי ישראל ובחברות המשכנות.

לאורך השנים צבר המשרד ידע וניסיון רב בכל הקשור להיבטי המס בסוגי עסקאות הנדל"ן השונות ובדגש על רכישה ומכירה של דירות יד ראשונה מקבלן ויד שנייה, העברות ללא תמורה, העברה אגב גירושין וכו'.

משרדנו מלווה את קהל לקוחותיו בעסקאות מכר וקנייה של מקרקעין מכל הסוגים, הן מול אנשים פרטיים והן מול קבלנים, החל משלב הבדיקות המקדמיות שיש לבצע בתחילת כל עסקה, ניהול המו"מ, חתימה על ההסכם ועד לשלב הסופי של רישום הנכס על שם הקונים. בנוסף מלווה המשרד את לקוחותיו בכל הקשור למשכנתאות (ייעוץ וטיפול בכל השלבים), שעבודים ומשכונות (הסכמים, רישומים, פדיונות וביטולם).

כמו כן, במהלך השנים ייצגה עו"ד ריגר בריל רבות מלקחותיה בעסקאות מתנה, הליכי רישום צוואות וירושות, רישום הסכמי שיתוף, זיקות הנאה, זכויות קדימה, הערות אזהרה, תיקון רישומים שגויים, ביניהם תיקון רישום ת.ז. בנכס, הליכי רישום בתים משותפים בפנקס הבתים המשותפים, תיקון צווי רישום וכו'.